Irány Közel-Kelet! (01)

A reptér felé kellemesen telt az idõ, a taxisofõrrel megbeszéltük a vantakoski-i vidrákat. [Ritka a beszédes finn, meg kell becsülni az ilyet.]
Kóser szombat
A kellemetlenebb részek a gép fedélzetén következtek, amikor rájöttünk, hogy a Malév fölött is eljárt az idõ és a válság. Sör nem volt, a kaja pedig (valószínüleg költségcsökkentés címén) egy fél sajtos szendvics volt amit hindutól muzulmánig mindenki elnyelhet. Kóser kajának (ami a régi békeidõkben álllítólag még sok-sok fogásból állt) is csak egy narancsot, egy almát és egy csomag pászkát adtak [valószínûleg a sabbathra tekintettel]. Szerencsére valaki nem kérte a sajtos szendvicset, így Tamásnak is jutott. Mindezek mellett üditõen hatott a finn nyelvû biztonsági bemutató jellegzetes magyar kiejtéssel.

Miután megérkeztünk Budapestre, ettünk a Ralloú szüleinél, majd bementünk a Múzeum cukiba “egy sörre”, ahol aztán Matusz már alig bírta nyitva tartani a szemét.

Hazamentünk és lefeküdtünk. Ralloú és Tamás örömére Matusz förtelmes hortyogásba kezdett, amit csak a vizespalack pattogtatására [ez a trükk véletlenül derült ki] szakított meg egy-egy kis idõre (ezt a következõ éjszakák optimizálásánál majd figyelembe fogjuk venni).

3 Responses to “Irány Közel-Kelet! (01)”

1. Sam. Joe Says:

Vantakoski-i vidrák?

2. CsTom Says:

Térült-fordult a szó ;) Kirándulásról, túrázásról beszéltünk, amikor Vantakoski mellett elhajtottunk. Ekkor hivatkozott a sofõr valami ott élõ állatra, amit nem értettünk finnül (õ meg nem tudta se magyarul, se angolul), így körbeírással próbálkoztunk. Szóval jó pár percig — mint késöbb kiderült — a vidrák viselkedésével voltunk elfoglalva a taxiban.

3. Sam. Joe Says:

8-) Úgy hangzott, mint valami MB II… izé FB II focicsapat neve. 8-)

Idekomment

A "pontcom" string feketelistás, ilyen linket, ímélcímet ne írj, mert úgyis elnyeli a fekete lyuk..

You must be logged in to post a comment.